The practical side of advertising
21. apr. 2016 Posted by Vita

We all want our projects to be effective by all means, don’t we. Therefore this class for LADC students - a short glimpse in the backstage of cost accounting. Why the hourly rates are so high, how to see all the expenses and why finally everything costs a little bit more than expected. What is the drawback - there is no need to charge high prices for extra profits, but "what is earned - that is eared" and should go to the project developers. Just don’t be afraid to speak to your customers about money. The more often you do during the cooperation, the better it works for both sides. Just like any relationship.


Mail Twitter Facebook
Tweets
  • by: Marta

    Lai man ļoti piedod Prāta vētra, kā arī cienu Mumiņa piemiņu, taču vai nebūtu tikai normāli Ingaru beidzot uzskatīt… https://t.co/4cYy8VpMH4

  • by: Marta

    Rudenī un pavasarī ir tās dienas, kad tu mājās salsti nost. Šodien gribas sēdēt cimdos un šallē, kaut gan ārā saule.

  • by: Ēriks

    Tātad OIK samazinājumam tiks izmantota Latvenergo peļņa, kas citādi nonāktu LV budžetā sociālām vajadzībām. Tā viet… https://t.co/vmm2Ko1qbJ

  • by: Ēriks

    Vakar Kolkā jūra bija bez horizonta. Tā apmēram varētu izskatīties, ieejot viņsaulē. https://t.co/35pX9GeZK0

  • by: Marta

    Pēdējā laikā man ir piesekojuši vairāki desmiti anonīmu profilu bez sekotājiem. Kā to saprast? Kaut kāda troļļu gvarde gatavo uzbrukumu?

Flickr
!Mooz Xmas 2012
RIMI Christmas 2011
Austrija 2011