Interview
31. aug. 2015 Posted by Eriks

"The advertising is about a great deal that is fashionable today - a drawing on a skateboard, a new hashtag or a new social platform that always brings along the illusion that we will resolve all of the world's problems in this way."
Interview with Eriks Stendzenieks. https://vimeo.com/137581779

Mail Twitter Facebook
Tweets
  • by: !MOOZ

    Ātri fraktējam Gintu Bērziņu, Nordu, krānus, sliedes un dronus priekš case study vobleriem, kā tie izmainīja pasaul… https://t.co/fXed6Bwrnu

  • by: Ēriks

    RT @LADC_Adwards: Tā diena ir klāt – XII radošās izcilības festivāls #Adwards2017 pasludināts par atklātu! Sākusies darbu iesniegšana! http…

  • by: Ēriks

    Ja sarunvalodā pieņamam "let's get it straight", vajadzētu pieņemt arī "let's get it homo". "Let's get it homo: It's wednesday".

  • by: LADC

    Tā diena ir klāt – XII radošās izcilības festivāls #Adwards2017 pasludināts par atklātu! Sākusies darbu iesniegšana… https://t.co/EppGSiAjHL

  • by: Ēriks

    @Udensviirs @UlvisSilins Jebkāda, un we're fine with it. Kamēr nerunā pretī bioloģijai "dārgā, šorei dzemdēšu es". Viss cits ok

Flickr
!Mooz Xmas 2012
RIMI Christmas 2011
Austrija 2011