Hyper Island
22. aug. 2012 Posted by Sabīne

It was the most intense learning experience ever - 3 full days all about how Internet and technologies have changed our perceptions and the way we communicate. I came back very excited and here are some main findings I want to share. Can be related to people, products, brands, companies.

When you are given answer, you don’t have to think any more.

It will never go back the way it was before. You can be either the one affecting it, or the one affected.

Ostrich's head in the sand is not a problem. The problem is that his ass is out.

Click here to read more

Mail Twitter Facebook
Tweets
  • by: Marta

    Lai man ļoti piedod Prāta vētra, kā arī cienu Mumiņa piemiņu, taču vai nebūtu tikai normāli Ingaru beidzot uzskatīt… https://t.co/4cYy8VpMH4

  • by: Marta

    Rudenī un pavasarī ir tās dienas, kad tu mājās salsti nost. Šodien gribas sēdēt cimdos un šallē, kaut gan ārā saule.

  • by: Ēriks

    Tātad OIK samazinājumam tiks izmantota Latvenergo peļņa, kas citādi nonāktu LV budžetā sociālām vajadzībām. Tā viet… https://t.co/vmm2Ko1qbJ

  • by: Ēriks

    Vakar Kolkā jūra bija bez horizonta. Tā apmēram varētu izskatīties, ieejot viņsaulē. https://t.co/35pX9GeZK0

  • by: Marta

    Pēdējā laikā man ir piesekojuši vairāki desmiti anonīmu profilu bez sekotājiem. Kā to saprast? Kaut kāda troļļu gvarde gatavo uzbrukumu?

Flickr
!Mooz Xmas 2012
RIMI Christmas 2011
Austrija 2011